Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню. Білизна і предмети інтимної гігієни, належать до категорії, яка обміну та поверненню не підлягає.
Компанія kis-kis-keks проводить обмін тільки товарів неналежної якості у відповідності зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі:
- виявлення явних та прихованих недоліків отриманого товару;
- браку;
- при отриманні товару з минулим терміном дії.
Необхідно:
- посилка була розкрита в офісі Нової Пошти (при кур'єрі, у разі кур'єрської доставки) та було складено акт огляду працівниками Нової Пошти про пошкодження посилки, з детальним зазначенням дефекту товару, що повертається;
- додати копію документа, що посвідчує особу;
- додати, за можливістю, копію квитанції про оплату посилки післяплатою або чек проведеної операції онлайн-оплати;
- зв’язатись з менеджером +380990548843 для уточнення подальших дій з приводу повернення. Для обміну напишіть нам на Viber або Telegram +380990548843 та зробіть заявку на повернення.
У разі, якщо компанія не матиме можливості обміняти товар на аналогічний якісний через відсутність товару на складі, вартість товару буде повернена на вашу банківську картку вказану в заяві. Обмін товару або повернення сплаченої за товар суми буде проведено протягом 7 днів з моменту отримання компанією товару і вашої заяви